کاشت مژه در پردیس تهران اکستنشن مژه کار خوب شهر جدید پردیس سالن زیبایی بورگ در پردیس و تهران ادرس و شماره تلفن 28425775

کاشت مژه در پردیس در سالن زیبایی بورگ (اکستنشن مژه)

شاید تا به حال شما نیز با مشکلاتی مانند مژه های کوتاه و ناقص روبرو شده باشید و به فکر پیدا کردن مرکز کاشت مژه در پردیس  و اکستنشن مژه کار حرفه ای در pardis با کیفیت خوب باشید. با مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مژه دائم در شهر پردیس تهران ، به راحتی می‌توانید به زیبایی و جذابیتی که همیشه می‌خواستید دست پیدا کنید. به همین خاطر در این مقاله به معرفی بهترین کلینیک کاشت مژه طبیعی در پردیس تهران پرداختیم.

بورگ یک سالن زیبایی در پردیس تهران .

با سرچ ما (سالن زیبایی بورگ) می توانید ببینید که چه رسانه هایی درباره ما نوشته اند و ما را معتبر ترین آرایشگاه زنانه در پردیس معرفی کرده اند. بهترین تبلیغ ما رضایت شما مشتریان عزیز است.

لطفا قبل از مراجعه به هر آرایشگاهی از قبل نمونه کارهای آنها را مقایسه کنید.

برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید ۲۸۴۲۵۷۷۵

تلفن:        ۲۸۴۲۵۷۷۵ ۰۲۱

ادرس بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران بورگ :

آدرس: فاز ۱ پردیس میدان عدالت روبرو بانک مسکن خیابان پیام ساختمان ستایش ط۲ (جنب کبابی گوجه) سالن بورگ

شماره همراه ۰۹۱۰۷۳۴۳۵۲۵

برای مشاهده نمونه کارهای سالن زیبایی بورگ بهتر است به اینستاگرام borgsalon مراجعه کنید.

نمایش نمونه کارهای ما

مسیریابی گوگل

کاشت مژه در پردیس بورگ

سالن مژه پردیس تهران – Tehran-pardis با ارایه برترین خدمات اکستنشن ، لیفت و لمینت مژه ارمغان آور کاشت دائم مژه ها به روش نامرئی و هیدن برای شما عزیزان می باشد .اکستنشن کاملا تار تار با توجه با آناتومی چهره شما با بهترین متریال شامل
انواع چسب متناسب با مژه ی شما ضد حساسیت
انواع مژه طبیعی در سایزها، رنگها و مدلهای مختلف
مواد ضد قارچ و ضد خارش و ضد پوسیدگی
کلیه وسایل بهداشتی و ضد عفونی شده
انواع کاشت مژه با توجه به آناتومی چهره شامل :
ابریشمی ،عروسکی ،خورشیدی ،قاصدکی ،سه بعدی ،چهار بعدی ،بوته ای ،لونه زنبوری ،نیمه ……
همراه با تمامی نکات مراقبتهای اکستنشن
در محیطی گرم و صمیمانه ما کاری متفاوت برای شما به ارمغان خواهیم داشت

اکستنشن مژه کلاسیک در پردیس تهران

مژه کلاسیک

مژه تک تار نماد اکستنشن مژه کلاسیک هستند . یعنی روی تک تک مزه ها ، تارهای اکستنشن بکار برده می شود .یعنی به تعداد مژه های فرد اکستنشن گذاشته می شود که حجم نرمال و متعادل و طبیعی از کاشت مزه محسوب می شود . سایز و قد مژه در این روش متناسب با فرم چشم و سلیقه ی شخصی عوض می شود . این نوع جز اولین روش های اکستتشن مزه محسوب می شود که بخاطر طبیعی بودن هنوز هم در سالن های زیبایی رواج زیادی دارد . 180 روز ماندگاری این روش است که بین 14 روز تا 21 روز نیاز به ترمیم خواهد داشت . چون عمر مژه ها در این مدت تمام می شود و مژه های جدید می روید بنابرین اکستنشن مژه هم بر روی مژه های جدید باید کاشته شود .

اکستنشن مژه والیوم روسی (اکستنشن مژه چند بعدی) در شهر پردیس

اکستنشن مژه والیوم روسی

روسیه اولین جایی بود که این نوع اکستنشن در انجا شکل گرفته و سپس در کشور اوکراین کاملتر شد . برخلاف اکستنشن کلاسیک که در روی هر مژه یک تار اکستنشن قرار می گیرد اما در این سبک روی روی هر مژه 2 تا 6 تار اکستنشن قرار می گیرد که اگر دو تا تار گذاشته باشد اکستنشن 2D و اگر 3 تا قرار بگیرید 3d و الی 6d نامیده می شود . بخاطر همین به آن اکستنشن چند بعدی هم گفته می شود . برای آنکه شش تار روی مژه قرار بگیرد باید جنس نازک و طبیعی و ابریشمی داشته باشد که بر روی مژه ها سنگینی نکند و این چنین نیز هم هست . با توجه به به تعدد تعداد تارها ، سبک روسی بسیار حجیم تر از سبک کلاسیک است و تا حدودی دوام و ماندگاری ان نیز بالا می رود.

کاشت مژه در پردیس تهران اکستنشن مژه کار خوب شهر جدید پردیس سالن زیبایی بورگ در پردیس و تهران ادرس و شماره تلفن 28425775

 

اکستنشن مژه مگا والیوم در پردیس تهران

این سبک هم به مانند سبک والبوم است اما با این تفاوت که در آن از تعداد مژه های بیشتری استفاده می شود . در واقع در این روش از 7 تا 9 تار اکستنشن بر روی مژه ها استفاده می شود .- 7D -88D-9D – با توجه به تعداد تارهای زیاد از اکستنشن والیوم بسیار پر پشت تر و حجیمتر خواهد بود .

انواع مدل اکستنشن مژه

انواع مدل اکستنشن مژه کاشت مژه در پردیس تهران اکستنشن مژه کار خوب شهر جدید پردیس سالن زیبایی بورگ در پردیس و تهران ادرس و شماره تلفن 28425775

انواع مدل اکستنشن مژه – کاشت مژه در پردیس تهران اکستنشن مژه کار خوب شهر جدید پردیس سالن زیبایی بورگ در پردیس و تهران ادرس و شماره تلفن 28425775

سبک های روش انجام اکستنشن را تحت عنوان انواع اکستنشن مژه شناختیم اما دسته بندی دیگر بر اساس فرم و حالت مژه ها و چشم ها وجود دارد که مدلهای زیادی را وارد دنیای مژه ها کرده است مانند :

متداول ترین و پر طرفدارترین مدل های اکستنشن مژه در پردیس

  • کاشت مژه تار به تار
  • اکستنشن مژه ترکیه ایی
  • اکستنشن مژه به روش ال
  • اکستنشن مژه بوته ای
  • کستنشن مژه هیبرید
  • اکستنشن مژه کیم کارداشیان
  • اکستنشن مژه عروسکی
  • اکستنشن مژه چشم گربه ای
  • اکستنشن مژه خلیجی
  • اکستنشن مژه اداری
  • اکستنشن مژه نیمه
  • کاشت مژه از داخل
  • کاشت مژه با چشم باز
  • کاشت هیدن
  • کاشت مخفی
بوتاکس در پردیس

چند نکته کلیدی برای داشتن اکستنشن مژه بهتر در پردیس

  • خانمهای کارمند و اداری از اکستنشن های کوتاه استفاده کنند .
  • ر روش کاشت نیمه انجام کاشت مژه به روش تار به تار روی گوشه بیرونی چشم انجام می گیرد یعنی کامل نیست
  • تمام مدل های اکستنشن از ترکیب روش های اکستنشن کلاسیک و اکستنشن چند بعدی یا والیوم و مگاوالیوم بر حسب فرم چشم ها حاصل می شود .
  • برای آنکه به بهترین اکستنشن مژه برای خودتان دست پیدا کنید سعی کنید سایزهای مختلفی را تست کنید تا به بهترین سایز دلخواه برسید.
  • از مراقبت و ترمیم اکستنشن مژه غافل نشوید.

مو، مژه و ابرو از جمله بخش های حساس و مهم صورت هستند. به نحوی که تأثیر بسزایی در ظاهر و زیبا چهره افراد دارند. اما با گذشته زمان و بنا به دلایل مختلف نظیر وراثت، شرایط محل زندگی، محیط کار، بیماری، سن و سال و غیره حجم و اندازه مو، مژه و ابروها تحت تأثیر قرار می گیرد. از این رو کلینیک تخصصی بورگ به عنوان یکی از بهترین مراکز کاشت مژه دائمی در تهران، خدمات متنوعی را با کیفیت و ماندگاری بالا به بیماران ارائه می نماید.

اگر به دنبال مرکز تخصصی کاشت و اکستنشن مژه در پردیس تهران هستید، وب سایت کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین مراکز برای انجام خدمات مژه تحت نظر افراد حرفه ای می پردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در پردیس تهران کجاست؟

تمام مراکزی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به دلیل استفاده از متریال اولیه با کیفیت، استفاده از تکنیک های بروز و جدید در جهت اکستنشن مژه، رعایت اصول بهداشتی و همچنین بهره مندی از کادری حرفه ای توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان عزیز را جلب نمایند.

در صورتی که برای انجام خدمات زیبایی دیگر به دنبال سالن های زیبایی خوب در تهران هستید، ما در لینک درج شده برخی از این آرایشگاه ها را معرفی کرده ایم. معمولا کاشت مژه در پردیس در درمانگاه های پردیس نیز انجام میشود.

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران

هزینه کاشت و اکستنشن مژه در پردیس تهران چقدر است؟

هزینه کاشت مژه در پردیس و اکستنشن مژه در تهران با تووجه به کیفیت مواد اولیه، تعرفه مرکز، نوع و مدل انتخابی برای کاشت و اکستنشن، دستمزد مژه کار و … محاسبه می شود. پس به شما توصیه می کنیم بعد از پیدا کردن مدل دلخواه خود در خصوص هزینه ها از لیست بالا با شماره های مندرج در آن تماس بگیرید.

بهترین مژه کار در پردیس تهران کیست؟

تمام مژه کارانی که در سالن ها و مراکز تخصصی معرفی شده در لیست بالا حضور دارد به دلیل استفاده از سایل با کیفیت، مواد اولیه مرغوب و درجه یک، داشتن اطلاعات کافی و با تجربه بودن بهترین مژه کار شناخته شده اند. پس با خیال راحت می توانید برای انجام خدمات کاشت و اکستنشن مژه به آنها مراجعه نمایید.

نحوه اخذ نوبت آنلاین از مرکز کاشت و اکستنشن مژه در تهران

گرفتن نوبت به صورت اینترنتی یکی از روش های جدید و مدرن در جهت دریافت نوبت است که سریعا و بدون اتلاف وقت انجام می گردد. شما کاربران گرامی می توانید در لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و از قسمت نوبت دهی اینترنتی ضمن شماهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزور نمایید.

 

کلام آخر

در این لیست به معرفی بهترین مرکز کاشت و اکستنشن مژه در پردیس تهران پرداخته ایم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا