آموزش آرایش لب کره ای 55

آموزش آرایش لب کره ای گام به گام

آرایش لب ، یکی از بخش‌های مهم میکاپ بانوان چه برای آرایش روزانه و چه برای حضور در مهمانی‌ها بشمار می‌رود. همه بانوان باید شیوه درست آرایش لب کره ای را بیاموزند. بهتر است یاد بگیریم که نسبت به فرم چهره، چگونه لب‌های خود را آرایش کنیم تا میکاپ زیباتری داشته باشیم. اما چگونه رژ لب بزنیم و آموزش آرایش لب با مداد به چه صورت است؟ در این مقاله قصد داریم شیوه درست آرایش کردن لب به شیوه کره ای ها را از طریقه رژ لب زدن حرفه ای تا آموزش خط لب زدن به شما یاد دهیم.

برای میکاپ و آرایش حرفه ای به سالن زیبایی بورگ مراجعه کنید

آموزش آرایش لب کره ای

ظاهر لب‌های کره‌ای به سرعت در حال مشهور شدن در سراسر جهان است. این شهرت عمدتا به این دلیل است که این آرایش به لب‌های شما بعد بیشتری می‌دهد و در نتیجه آن را حجیم‌تر نشان می‌دهد. زدن رژ لب کره ای، کار چندان سختی نیست با این حال تاثیر آن عالی است و زیبایی خاصی به لب ها می‌دهد. راه‌های مختلفی برای دستیابی به آرایش لب کره‌ای وجود دارد، اما ما دو روش اصلی را در این نوشتار توضیح داده ایم، زیرا آنها ساده‌ترین راه‌هایی هستند که برای انجام این شکل آرایش لب وجود دارد. ببینید و یاد بگیرید و زیبا شوید! روش یک و دو را در تصویر می‌بینید و آموزش نحوه زدن این سبک رژ در ادامه آمده است.

 

آموزش رژ لب زدن حرفه ای

اموزش رژلب زدن به صورت صحیح به خصوص برای بانوانی که لب‌های کوچک یا باریک دارند، می‌تواند یک فرصت عالی باشد. با این‌ اموزش ارایش رژ لب می‌توانند میکاپ متفاوتی داشته باشند تا چهره‌شان جذابتر دیده شود. شاید شما هم دوست داشته باشید لب‌های باریک خود را با آرایش، گوشتی و پرتر نشان دهید. بسیاری از بانوان نمی‌دانند که چگونه می‌شود تنها با یادگیری طرز رژ زدن، حالت لب و حتی چهره را تغییر داد. زیباتر دیده شدن لب‌ها پس از رژ زدن تنها یک ادعا نیست و شما می‌توانید فقط با یادگیری روش صحیح رژ لب زدن ، یک میکاپ کامل و زیبا داشته باشید.

برجسته کردن لب با ارایش ، روشی متداول در آرایش افرادی است که لب‌های کوچک و باریک دارند. زیبایی لب‌های قلوه‌ای قابل قیاس با دیگر انواع مدل لب نیست. اگر درست لب‌ها را آرایش کنیم، ما هم می‌توانیم لب‌هایی جذابتر داشته باشیم.

خوشبختانه بدون اینکه به سراغ جراحی پلاستیک و تزریق بروید، می‌توانید با استفاده از چند وسیله آرایشی و ابزار درست ارایش لب ، لب‌های کوچک و باریک خود را برجسته کنید. برای این کار، تنها باید یک رنگ رژ مناسب لب‌هایتان و یک مداد لب هم رنگ با رژ لب خود تهیه کنید و نحوه رژ لب زدن را بیاموزید. در ادامه بیشتر درباره آموزش کشیدن خط لب برای لبهای باریک و همچنین گوشتی می خوانید. درصورتیکه مشکل داشتید به پزشک مراجعه کنید.

بوتاکس در پردیس botox

مدل رژ لب زدن

در نگاه اول مدل رژ زدن به لب برای تمام بانوان به یک صورت است، اما دقت کنید که باید با توجه به اندازه و شکل لب‌ها و فرم چهره، آن‌ها را آرایش کنید. زیرا ممکن است با آرایش نادرست و صرفا کشیدن رژ لب ساده، لبهای شما زیبایی اولیه خود را نیز از دست بدهند یا آرایش لبتان انقدر اشتباه داشته باشد که سنتان را بیشتر نشان دهد. بنابراین مدل و طرز کشیدن رژ لب دخترانه را مطابق با فرم لب و چهره خود انتخاب نمایید.

آموزش خط لب کشیدن

خط لب کشیدن حرفه ای یکی از مراحل اصلی آرایش لب بشمار می‌رود. شما می‌توانید با آموختن روش صحیح خط لب کشیدن، لب‌های خود را زیباتر کنید، نواقص لب‌ها را پنهان کرده و به لب ها حجم دهید. حتی در صورتی که لب های درشتی دارید، می توانید با یادگیری آموزش خط لب گوشتی در آن تعادل ایجاد کرده و آن را متناسبتر کنید.

روش اول آرایش لب کره ای

کارتان را با دو رژ لب مختلف، یکی روشن و یکی تیره شروع کنید (قرمز از همه رنگی بهتر است)

۱. پیش از هر کاری رژ لب روشن‌تر را روی کل لب بزنید، همانطور که همیشه رژ می‌زنید. اگر دوست دارید لب‌های‌تان بزرگ‌تر دیده شود، خط لب را روی خط بیرونی لب بکشید.

۲. رژ لب قرمز/ تیره تر را در قسمت های داخلی لب ها بمالید.

۳. با انگشت به آرامی روی قسمتی که رژ لب قرمز و روشن به هم می رسند را بمالید تا هر دو رنگ به طور یکپارچه با هم ترکیب شوند. قسمت قرمز را زیاد به سمت بیرون لب هدایت نکنید وگرنه رنگ روشن شروع به محو شدن می کند.

۴. می توانید آن را به حال خود رها کنید، یا یک برق لب شفاف روی لب‌ها بمالید تا ظاهری براق داشته باشند. برای حفظ ظاهر طبیعی تر، بهتر است برق لب نزنید.

روش دوم نحوه زدن رژ لب کره ای

یک تینت لب بخرید (ترجیحا رنگ قرمز) و یک برق لب که بهتر است رنگ نود باشد.

۱. تینت را در قسمت های داخلی لب، بزنید. محصول را روی قسمت داخلی لب ها مالیده و با انگشتان خود پخش کنید. اگر لب‌های براق را دوست ندارید، می‌توانید همین جا متوقف شوید!

۲. برق لب را روی تمام لب بمالید اما سعی کنید از زدن برق لب روی قسمت‌هایی که تینت زده‌اید پرهیز کنید.

 

 

مدل رژ لب کره ای

 

مدل رژ لب کره ای

چگونه خط لب بزنیم ؟

در این بخش، طی پنج مرحله به شما یاد می‌دهیم که چگونه و در کمترین زمان به درستی خط لب بکشید و آرایش لب ها را کامل کنید. این آموزش زدن خط لب را از دست ندهید؛ چرا که خط لب با رژلب جلوه بی نظیری ایجاد می کند.

  • برای کشیدن خط لب بالای لب، یک علامت ضربدر وسط بخش قلبی لب بالایی ترسیم نمایید.
  • روی لب پایینی یک خط ترسیم کنید، این خط دقیقا وسط لب پایین باشد.
  • دو نقطه در طرفین لب بالا بکشید و وسط ضربدر بالا را نیز یک علامت بزنید.
  • نقطه‌ها را به خط لب متصل کنید و گوشه‌های لب پایینی را نیز با خط لب به خط وسطی که قبلا کشیدید، برسانید.
  • از رژ لب مناسب رنگ پوست‌تان استفاده کنید.

آموزش رژ لب زدن کره ای

این موارد در آرایش لب قوانینی همیشگی هستند و اگر یک آرایش لب استاندارد می‌خواهید باید آن‌ها را رعایت کنید:

  • لب‌ها را لایه برداری کنید.
  • همیشه لب را مرطوب کنید.
  • از جویدن لب و کندن پوست لب خودداری کنید.
  • از بالم لب استفاده کنید و چند دقیقه برای جذب آن زمان بگذارید.
  • پرایمر لب بزنید تا ترک‌های لب مخفی شوند.
  • خط لب را مطابق با شکل و اندازه لب‌ها بکشید و در یک شکل بودن دو سوی لب دقت کافی را بخرج دهید.
  • برای آرایش با رژ لب آن را تنها تا روی خط لب بکشید.
  • خط لب و رژ لب را همیشه فید کنید تا رژ لب مصنوعی و زشت بنظر نرسد.

آموزش آرایش لب حرفه ای کره ای

اگر دوست دارید پس از آموزش ارایش لب ، سایه‌ای ملایم در لب ها ایجاد کنید و لب‌های خود را سرحال و جوان نشان دهید، مراحل زیر را انجام دهید:

  • لب‌ها را مرطوب کنید، برای این کار می‌توانید از وازلین و بالم لب استفاده کنید.
  • خط لب را از طرفین و به سمت داخل لب پر کنید.
  • طرز رژلب زدن دخترانه به این صورت است که باید رژ لب را دقیقا تا جایی که خط لب کشیدید، بزنید اما مرکز لب را کمی خالی بگذارید.
  • لب‌ها را به روی هم فشار دهید تا رژ به خوبی پخش شود، سپس مشاهده می کنید که در رنگ لب در مرکز لب‌ها کم رنگ‌تر و در بخش‌های کناری، تیره‌تر به نظر می‌رسد و البته خطایی ایجاد می‌کند که باعث حجیم دیده شدن لب می‌شود.

بزرگ کردن لب با آرایش

بزرگ کردن لب با استفاده از آرایش می‌تواند شما را از انجام تزریق ژل رها کند. کافیست تکنیک‌های مربوط به بزرگ کردن لب را بیاموزید تا به باریکی و کوچکی لب‌های خود پایان دهید.

 

کلام پایانی

این هم از رژ لب کره ای یا نحوه آرایش لب کره‌ای که هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. نحوه انجام این سبک آرایش  لب را برای‌تان گفتیم. با این حال شاید بد نباشد تصاویری را نیز برای ایده گرفته در اختیارتان قرار دهیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا