کاشت ناخن در پردیس تهران سالن زیبایی بورگ

کاشت ناخن در پردیس تهران(سالن بورگ)+آموزش

گاهی بانوان به صورت ارثی ناخن های زیبایی ندارند و یا در زمان افزایش بلندی ناخن ها می شکنند . برای همین معمولا خانم ها اقدام به کاشت ناخن در پردیس تهران می کنند. تا هم بتواند باعث استحکام ناخن ها شوند و با فرم دهی در کاشت ناخن موجب زیبایی ناخن هایشان شوند.

سایتهای ما

  • https://boourg.website2.me
  • https://borg.salon
  • تماس تلفنی :  ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

کاشت ناخن در پردیس تهران

از طرفی رسیدگی به ناخن های دست و پا یک مسئله روتین است و هر چند وقت یک بار نیاز دارد که  برای اینکه زیبایی و استحکام ناخن ها از دست نرود با مراجه به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن جهت ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند.


همین امر موجب شده که بازار کاشت ناخن و ترمیم ناخن داغ شود و بسیاری از افراد تصمیم به یادگیری این حرفه و کسب در آمد ازین راه کنند. بدین جهت در این مقاله به صورت گام به گام و اصولی به آموزش کاشت ناخن و مباحث مربوط  در حوزه کاشت ناخن پرداخته شده است.

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن به 5 صورت کلی انجام میگیرد :

  • کاشت ناخن قالبی
  • کاشت ناخن پودری
  • کاشت ناخن ژله ای
  • کاشت ناخن با فرمر

اینکه کدام روش بهتر است متناسب با مهارت فردی که کاشت را انجام می دهد و نیاز فرد استفاده کنند، متغیر است.

یکی از مشکلات کاشت ناخن غیر اصولی این است که در اصطلاح ناخن هوا می گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن یکی از مهمترین دلایل به وجود آمدن قارچ می باشد.

کاشت ناخن در پردیس تهران

1- کاشت قالب

در نوع کاشت قالبی که نوع بی کیفیت و در عین حال آسوده ترین کاشت ناخن می باشد باید ناخن ها کمترین تماس را با آب داشته باشند. معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن هایشان دارند توصیه می شود. کاشت قالب به افرادی که ناخن های بسیار پراکنده و متفاوت از هم دارند توصیه نمی شود. چون این ناخن ها قالبی هستند و باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند.آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در پردیس تهران | بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران 



2- کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری نوع دیگری از کاشت ناخن در پردیس تهران می باشد. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از زیر ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می زنند.

بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می کند و بعد از آن سوهان برقی استفاده میشود. کاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت و نیم زمان می برد و هر انگشت به صورت مجزا نیاز به سوهان کشی برقی دارد. این کاشت به افرادی که وقت و حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود. اما بهترین نوع کاشت همین نوع کاشت ناخن پودری می باشد. قیمت کاشت ناخن در پردیس تهران


3- کاشت ناخن ژله ای

کاشت ژل تفاوت چندانی با پودری ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفی در آن است. مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند تا خشک شود.
کاشت ناخن ژله ای

4- کاشت ناخن با فرمر در پردیس تهران

فرمر چیست؟ وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. بر روی فرمر ها ابعاد ئ اندازه های متفاوتی نیز مشخص شده است که باعث میشود تا ناخن کار با توجه به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به راحتی تعیین کند. در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد.

کاشت با فرمر

آموزش کاشت ناخن در پردیس تهران سالن vip

5- کاشت ناخن بیبی بومر

روش کاشت ناخن بیبی بومر، که در بین بانوان خوش سلیقه ایرانی محبوبیت بسیار زیادی دارد.


این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی میباشد ولی در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود. از آن جایی که در این نوع خاص از کاشت ناخن، انتهای آن به رنگ خود ناخن تبدیل میشود و باعث میشود با شد ناخن ها، طراحی بیبی بومر ناخن زیبایی خود را از دست نداده و بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. نتیجه ای که به دست می آید، از هر نوع  کاشت ناخن دیگری قطعا زیباتر است.


توجه شود که مراحل انجام کاشت بیبی بومر همانند کاشت ناخن پودری مبیباشد اما در آن از دو رنگ پودر باید استفاده شود و کاشت ناخن بهتر است طوری انجام می شود که بر روی ناخن ها حالت هایلایت به وجود می آید. کاشت ناخن بیبی بومر به نوعی کاشت ناخن هایلایت هم گفته میشود

نمونه کاشت بیبی بومر

کاشت ناخن با تیپ


کاشت ناخن کوتاه

کاشت ناخن کوتاه هلویی در پردیس تهران

یکی از بهترین گزینه های کاشت ناخن کوتاه استفاده از مدل هلویی که در آن از رنگ های طبیعی استفاده میشود و بانوان بسیار از ان استفاده میکنند.کاشت ناخن هلویی بسیار ساده است و برای سلیقه های ساده کاربرد دارد که به دنبال تمیزی و مرتب بودن ناخن ها هستند.


استفاده از پودر هلویی برای کسانی که ناخن کوتاه دراند، باعث پوشاندن کامل صدف ناخن شده  و زیبایی ناخن را دو چندان میکند.


کاشت ناخن هلویی را میتوانید در منزل نیز انجام دهید ولی اگر لوازم و وسایل آن را ندارید بهتر است از یک ناخنکار در آرایشگاه کمک بگیرید.


مراحل کاشت ناخن

انجام کاشت ناخن در صورت عدم آموزش می تواند خطر آفرین باشد. پس برای انجام کاشت ناخن ابتدا نیاز به آموزش و بررسی تمام مراحل انجام آن را دارید. اگر حوصله به خرج بدهید و مراقب باشید می توانید مانند یک فرد حرفه ای برای کاشت ناخن اقدام کنید. تنها وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن چند مواد و لوازم ناخن مصنوعی از فروشگاه می باشد.
  1. خرید لوازم کاشت ناخن
  2. آماده سازی پودر کاشت
  3. زیرسازی
  4. استفاده از پرایمر ناخن
  5. چسباندن ناخن
  6. تهیه پودر ناخن
  7. مرحله آخر کاشت ناخن

خرید لوازم کاشت ناخن در پردیس تهران

– برای تهیه لوازم و مواد کاشت ناخن از یک کیت کامل لوازم کاشت ناخن استفاده کنید. اگر اولین بار است که کاشت ناخن انجام می دهید پس استفاده از یک کیت کامل لوازم کاشت ناخن بهتر است. کیت کاشت ناخن شامل همه ی چیزهایی است که شما برای شروع نیاز دارید. البته دستورالعمل های داخل آن نیز مهم تر می باشد.


ابزار ابتدایی کاشت ناخن

ابزار ابتدایی کاشت ناخن در پردیس تهران

سو هان برقی

سوهان برقی



دستگاه یو وی

دستگاه یو وی


ترکیبات پودر و مواد کاشت ناخن را حتما بررسی کنید تا حاوی EMA باشد. EMA، ماده ای شبیه آکریلیک دندان می باشد و برای کاشت ناخن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است برای انتخاب جنس و رنگ خوب آکریلیک از برندهای معروف یا برندهایی که در گوگل سرچ کرده اید استفاده کنید.


– خرید مواد به صورت جداگانه: ممکن است شما تصمیم بر خرید مواد به صورت جداگانه داشته باشید. ممکن است بخواهید بعد از رشد ناخن نیز از آکریلیک استفاده کنید. پس از او باید چسب نوک ناخن و ناخن مصنوعی نیمه را هم بخواهید. که بعد می توانید ناخن های مصنوعی را به نوک ناخن چسبانیده و ناخن ها را به شکل و اندازه مورد نظر خود در بیاورید.

نمونه ابزار طراحی

نمونه ابزار طراحی 


– پودر کاور ناخن: پودر کاور ناخن معمولی روی ناخن های اکریلیک تأثیر چندانی نمی گذارد و تقریبا رنگ ناخن طبیعی میباشد.

 پودر لیکوئید و آکریلیک: لیکوئید مایع و آکریلیک باید با هم مخلوط شود تا مواد برای تشکیل پودر تولید شود.

– ظرف و پرایمر: برای مخلوط مواد نیاز به یک پرایمر و ظرف نیاز دارید. پرایمر بهتر است حدود 12-8 سانتی متر باشد.

لوازم  قالب کاشت

آماده سازی پودر کاشت در پردیس تهران

شاید مشتاق باشید عمل کاشت ناخن با پودر را روی ناخن های خود یا ناخن های دیگران انجام دهید اما قبل از آن بهتر است نسبت به آلرژی داشتن یا نداشتن به آن مطمئن شوید. پس به جای 10 انگشت ابتدا روی یک انگشت امتحان کنید و اگر حساسیتی ایجاد نکرد روی بقیه انگشت ها انجام شود.


فراموش نشود که اینها مواد شیمیایی قوی هستند و ضرر دارند پس حتما قبل از استفاده روی یکی از ناخن ها امتحان و تست شود. البته استفاده از داروی ضد قارچ که یکی از ضروریات کاشت ناخن می باشد.


پودر اکریلیک کاشت ناخن
پودر اکریلیک کاشت ناخن

پودر اکریلیک کاشت ناخن


– تمیز و ضد عفونی کردن ناخن قبل از استفاده: در ابتدا برای استفاده از ناخن باید آن را تمیز کنید. به این منظور باید آن را در استون خالص قرار دهید تا تمیز شود. به هیچ عنوان از لایه بردار ناخن استفاده نکنید چون ناخن ها را بسیار نازک می کند و به آنها آسیب میزند.

زیرسازی

تمیز کردن ناخن و کوتاه کردن آنها برای یک کاشت موفق بسیار مهم است. می توان برای مرتب سازی ناخن ها از سوهان ناخن استفاده کرد. قطر ناخن ها را باید چند میلی متر کمتر کرد. برای انجام اینکار باید از سوهان برقی استفاده کنید.

سوهان کشی ناخن ها: از یک سوهان برقی ناخن استفاده کنید تا سطح ناخن کمی زبر و خشن شوند و از حالت براقی دربیایند. این سطوح زبر و سوهان شده یک وضعیت بهتری را برای کاشت ناخن ایجاد می کنند.

سوهان کشی

سوهان کشی

جدا کردن ناخن از کوتیکول: برای اینکه ناخن های مصنوعی بهتر بچسبند باید اطراف کوتیکول ناخن را به عقب فشار داده تا حالت قوس مانند ایجاد شود. بعد بتوان ناخن را از کوتیکول دور و جدا کرد. استفاده از یک ابزار چوبی برای انجام این کار مناسب تر خواهد بود.یک راه ساده تر برای جدا کردن پوست ناخن از کوتیکول این است که ناخن ها خیس باشند. قبل از استفاده بهتر است ناخن ها را چند دقیقه در آب گرم قرار دهید تا راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید.


استفاده از پرایمر ناخن

– اگر از پرایمر ناخن استفاده کنید. پرایمر می تواند رطوبت و چربی باقی مانده روی ناخن را بگیرد. این مرحله کاشت ناخن بسیار مهم است چرا که استفاده از پرایمر باید خوب انجام بگیرد تا چسبندگی ناخن بهتر صورت بگیرد. ولی اگر روی ناخن ها رطوبت و چربی باقی بماند چسبندگی ناخن به خوبی انجام نمی گیرد.


پرایمر کاشت ناخن در پردیس تهران


– شستشو با پنبه یا یک دستمال کاغذی آغشته به استون: سطح ناخن را با یک دستمال کاغذی یا پنبه آغشته به استون تمیز کنید.

– پرایمرهای ناخن اسیدی هستند: در استفاده از پرایمرهای ناخن احتیاط کنید چرا که پرایمرهای ناخن حاوی اسید هستند و ممکن است باعث سوختگی پوست شوند.


نحوه قرار دادن پرایمر

نحوه قرار دادن پرایمر 


چسباندن ناخن

– اندازه مناسب برای ناخن را پیدا کنید. اگر بلند یا نوک ناخن مناسب انگشت های شما نباشند بهتر است آنها را کوتاه یا مدل دیگری در بیاورید. برای چسباندن ناخن ها از چسب ناخن استفاده می شود. چسب ناخن را روی ناخن مصنوعی قرار داده و آن را به ناخن طبیعی بچسبانید.


لازم است به مدت 5 ثانیه ناخن را نگه دارید تا خشک شود. این کار را روی 10 ناخن انجام داده و سپس ناخن ها را به طول مورد نظر برسانید.


– اگر ناخن را اشتباهی قرار دادید یا خوب جا نگرفت، به سرعت آن را چند دقیقه در آب قرار دهید و بعد خشک کرده و دوباره استفاده کنید.


– بهتر است از مقدار کمی چسب استفاده کنید یعنی به اندازه ای که پوست لمس نشود.


وسایل مورد نیاز برای چسباندن ناخن مصنوعی

برای چسباندن ناخن مصنوعی در ابتدا باید پک مخصوص ناخن مصنوعی که در آن وسال مهم شامل چسب، ناخن و بافر هست را تهیه نمایید. به طور کلی لوازم مورد نیاز برای اینکار موارد زیر است:

  • قلم مخصوص مانیکور ناخن
  • مقداری لاک پاک کن که بهتر است بدون استون باشد
  • مقداری پنبه یا پد کتانی
  • ناخن گیر
  • سوهان
  • بافر ناخن
  • چسب ناخن
  • گوش پاک کن
  • قیچی

تهیه پودر ناخن

لیکوئید و پودر اکریلیک را در دو ظرف مجزا بریزید. توجه داشته بشید که این مواد شیمیایی قوی هستند و در هنگام تهیه می توانند سمی باشند. بنابراین حین انجام این کار مطمئن شوید که در محیط انجام شده تهویه مناسب وجود دارد.

طریقه براش کشیدن:

قلمو یا براش را داخل ظرف مواد کاشت قرار داده و خوب آن را آغشته به مواد کنید. براش یا قلمو را روی ظرف میکشیم تا حباب یا ذره های پودر باقی نمانده باشند.


زمانی که براش آغشته به مواد شد برای جلوگیری از برداشت اضافه، مواد را برش دهید. زمانی براش آغشته به مواد قابل استفاده است که در انتهای آن یک توپی از مواد ایجاد شده باشد.


–  باید چندین بار تمرین کنید تا نسبت صحیح برداشت مواد را بدست آورید.


– مایع آماده شده که روی براش به صورت توپ درآمده باید غلظتی مناسب داشته باشد.


– باید مرطوب و انعطاف پذیر باشد البته نباید رطوبت زیادی هم داشته باشد. اکریلیک باید به براش نفود کند و از آن خارج شود. اگر رطوبت مواد زیاد بود می توان با استفاده از یک دستمال رطوبت اضافی براش را گرفت.


– مخلوط آکریلیک را روی ناخن خود بمالید. مخلوط را روی مرکز صدف ناخن قرار داده و آن را به سمت نوک ناخن هدایت میکنیم. باید آن را با سرعت و مهارت پخش کنید تا سطح ناخن صاف بماند. کمی از مواد را به سمت قوس ناخن در نزدیکی کوتیکول هل دهید. اما سعی شود که به کوتیکول نچسبانید. با حرکت دایره ای سعید کنید که مواد را به کوتیکول نزدیک کنید.


به هیچ عنوان از دست برای صاف کردن مواد استفاده کنید.


– در هر بار براش کشیدن و قرار دادن پودر روی ناخن باید براش را خشک کرد. البته اگر مایع خوب به خورد براش رفته و از براش آویزان است و انعطاف خوبی دارد نیازی به انجام چنین کاری نیست.


– برای جلوگیری از ایجاد برآمدگی ها یا ذرات چسبیده به مواد میتوان از براش کوچک تر در جهت از بین بردن حباب ها استفاده کرد.


– کار با مقدار کمتری از مواد روی ناخن ها بهتر انجام می گیرد.


– اگر مواد پودر ناخن را به درستی روی ناخن پخش کرده باشید. باید یک منحنی ملایم در جایی که ناخن مصنوعی به ناخن طبیعی شما متصل شده است، وجود داشته باشد. نباید آن قسمت یک سطح خشن ایجاد شود. برای اینکه ناخن ها این حالت را داشته باشند. شاید لازم باشد که بیشتر از یک گلوگه آکریلیک در انتهای براش استفاده کرد.


– مواد اکریلیک ناخن را روی کوتیکول اعمال نکنید. این مواد باید چند میلی متر بالای کوتیکول شروع شده و بعد آن را به ناخن رساند و از رسیدن آن به پوست جلوگیری شود.


– اجازه دهید اکریلیک خشک شود. قبل از اینکه آکریلیک به طور کامل روی ناخن اعمال شود حدود ده دقیقه باید اجازه دهید تا مواد روی ناخن خشک بشوند. اگر می خواهید از خشک شدن مواد اطمینان حاصل کنید، میتوانید با دسته براش ضربه ای آرام بزنید تا اینگونه از خشک شدن اکریلیک اطمینان حاصل کنید و ناخن برای مرحله بعدی آماده است.


مرحله آخر کاشت ناخن

– در مرحله آخر میتوانید اگر خواستید یک بار دیگر ناخن ها را سوهان بکشید و آن را بیشتر به شکل و شمایل مورد نظر در ذهنتان نزدیک کنید تا بیشتر به انگشتان دست شما بیاید.


– حالا می توانید از کاور ناخن استفاده کنید. البته این سلیقه ی شماست که از کاور رنگی استفاده کنید یا اینکه رنگ کاور ناخن به صورت رنگ طبیعی ناخن ها باشد. استفاده از کاور ناخن هم یک سطح دیگر ایجاد کرده و باعث استحکام آن میشود و هم ناخن ها را صاف تر و براق تر میکند.


– از ناخن های خود محافظت کنید. پس از دو هفته ناخن های طبیعی رشد می کنند. یا کاشت را دوباره انجام دهید یا ناخن ها را ترمیم کنید.


– تشخیص قارچ یا عفونت: توجه داشته باشید برای حفظ سلامتی ناخن های طبیعی خود اگر ناخن ها سبز یا زرد بودند به هیچ عنوان کاشت ناخن را ادامه ندهید. در این حالت ناخن دچار قارچ شده است. قارچ و عفونت ها و سایر بیماری پوستی ناخن از بین نمی روند و نیاز به درمان دارند.


اگر ناخن های مصنوعی را در این حالت روی آنها قرار دهید وضعیت بدتر خواهد شد. قارچ ناخن بسیار مُسری است و باید در کاشت ناخن از ابزار ضد عفونی شده استفاده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا